תא"ל אביבי: "עצרו את צה"ל רגע לפני הקרב המכריע"

    הפוך על הפוך 2 Comment on תא"ל אביבי: "עצרו את צה"ל רגע לפני הקרב המכריע"

    יו"ר תנועת הביטחוניסטים, תא"ל אמיר אביבי לאיתי גדסי בתוכנית 'הפוך על הפוך' על ימי ההפוגה בלחימה כחלק מעסקת החטופים: "החמאס יכולים לתקוף את כוחותינו ויטענו שזה לא הם. הדרך היחידה להתמודד עם זה זו רק בדריכות ומוכנות וחיסול כל חולייה כזו מיידית". לדבריו: "במרחב של אי וודאות, הדבר הכי נכון זה ליזום. ויוזמה פירושה התקפיות"

    צילום: מתוך ויקיפדיה
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תא"ל אמיר אביבי, יו"ר תנועת הביטחוניסטים, התראיין לאיתי גדסי בתוכנית 'הפוך על הפוך' והתייחס לעיסקת החטופים שיצאה לדרך: "צה"ל כבר כיתר את ג'אבליה והיה בדרכו לקרב המכריע ביותר בצפון הרצועה, עכשיו הכל נעצר".

    לדבריו: "החמאס יכולים לתקוף את כוחותינו ויטענו שזה לא הם. הדרך היחידה להתמודד עם זה זו רק בדריכות ומוכנות וחיסול כל חולייה כזו מיידית".

    עוד אמר אביבי: "אני הייתי ממליץ לצאת למתקפה מיד בתום הארבע ימים. להחזיר את החיילים לפעילות קרבית. לדעתי צריך לנצל את חלון ההזדמנויות הזו לפעילות בצפון. במרחב של אי וודאות, הדבר הכי נכון זה ליזום. ויוזמה פירושה התקפיות".

    האזינו



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ממשלת אחדות זה בסדר אבל שכחתם מי נבחר כדין ביבי נתניהו ובן גביר ימין ולא שהשמאל השתלטו על הימין בקלי קלות כאילו שהם נבחרו
      בעם בחר ימין ז"א שלימין תהיה ההחלטה הסופית ולא של השמאל שאוהב ערבים ומתחנף אליהם?! לא יעלה על הדעת מה שקורה במדינה חיילים שלנו נופלים בקרב עוד ועוד עד שכולם מתפקעים מכאב בלתי נסבל הכול רק בשל החבלנים החיות טרף האלה אין שום אזרחים שם כולם מינקות מקבלים שטיפות מוח לשנוא יהודים ורק לרצוח ולהשמיד את ישראל נו באמת איזו צביעות כל ישראל שנרצח הם רוקדים משמחה זה נקרא אזרחים?! די מספיק כבר עם הטמטום והסלחנות מסכנים את החיילים שלנו בעבור חבלנים שקוראים לעצמם אזרחים רק למראית עין!!!
      מתי תתעוררו מהאשליות שלכם חמאס זה לא יהודים זה חיות ואתם לא קולטים את זה?!
      אין אף עם בעולם שנוהג כמו ישראל שמסכן את החיילים שלו בטמטום רק למצוא חן בעיני אומות העולם שכולם אנטרסנטים שיעשו להם את העבודה במקומם וכידי להתחנף לערבים נו באמת צריך ללכת בראש מורם שזכותנו להגן על עצמנו ושיראו את מה שעשו לנו ויסתמו את הפיות כולם כולל אמריקה כולם כולם צבועים תחדירו זאת למוח ותפנימו זאת
      לא להקשיב לשמאל הם נאיבים או לא יהודים כלל אין דבר כזה שנאת חרדים וחרדלניקים יהודים לא שונאים יהודים רק גויים וערב רב שחדרו לעם ישראל ולא צריך לתת להם במה והם ינהיגו את העם היהודי מספיק כבר לעשות שטויות ולהתחנף לשמאל הטועים

    2. 1

      ממש נכון כל מילה בסלע הממשלה אמורה להיות ימנית אלא שהיא מאוד חלשת אופי ומתקפלת גם כלפי השמאל וגם כלפי החמאס שוק של עבדים עם עניבה נו באמת מי הם בכלל ממש נעשו סוחרים רק להרוג את כולםםםםםםםםםםםםםםם אין אזרחים כולם חבלנים מאוסים חיות טרף שרוקדים על כל יהודי שנרצח על ידם וחוגגים במסיבות זה נקרא אזרחים הרי מילדות לימדו אותם רק לשנוא יהודים ולהיות שאידים עשו להם ממש שטיפות מוח עד שכולם החלום שלהם להיות שאידים מה זה ילדים בני 14 עם סכנים ואבנים ומה לא מה זה?! כולל בחורות ונשים מה זה אם לא שטיפת מוח שעשו להם לא לשכוח מה שכתוב בתורה על ישמעאל "על חרבך תחיה" אלה רק לחסל לגמרי כמו עמלק לחסל את כולם שלא יהיו יותר שום חמאס!!!